سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویندوز

ارسال شده توسط میترا در 86/11/5:: 3:24 عصر

مایکروسافت اعلام کرد که نسخه بعدی سیستم عامل ویندوز، یعنی ویندوز 7 در نیمه دوم سال 2009 میلادی عرضه خواهد شد. این در حالی است که پیش از این، سال 2010 به عنوان سال عرضه این سیستم عامل اعلام شده بود.

به گزارش بخش خبر تراشه از فاوانیوز، ویندوز 7 در سال 2008 سه مرحله اصلی خواهد داشت که مرحله اول آن با نام M1 در حال حاضر برای سنجش کدها در اختیار همکاران کلیدی مایکروسافت قرار گرفته است. مرحله یا پیش نسخه M1 تنها برای زبان انگلیسی آماده شده، اما در دو نسخه 23 بیتی و 64 بیتی تولید خواهد شد. ویندوز 7، آخرین نسخه 32 بیتی سیستم عامل ویندوز خواهد بود. نسخه M2 نیز در یکی از ماه های مه یا آوریل عرضه خواهد شد.

عرضه ویندوز ویستا باعث به وجود آمدن اعتراض هایی بین مشتریان مایکروسافت شد. به نظر می رسد مایکروسافت برای جلوگیری از تکرار این امر، قصد دارد از فاصله زمانی بین عرضه نسخه های مختلف ویندوز بکاهد.




کلمات کلیدی :

ویستا

ارسال شده توسط میترا در 86/11/4:: 4:23 عصر
نمایی از ویندوز ویستا
شبکه ZDNet گزارش داد استفان تولوز، یک مدیر بخش امنیت در شرکت مایکروسافت روز گذشته طی یادداشتی در وبلاگ خود متذکر شده است که ویندوز ویستا ( که پیش از این با نام ویندوز لانگ هورن شناخته می‌شد) شامل یک ابزار اسکریپت نویسی جدید به نام موناد (Monad) نخواهد بود.
ادامه مطلب...

کلمات کلیدی :

آشنایی با پسوند برنامه ها

ارسال شده توسط میترا در 86/9/5:: 12:0 صبح
شما وقتی به یک فایل نگاه می کنید، به صرف این نگاه قادر نخواهید بود نوع و عملکرد آن فایل را تشخیص دهید. این مشکل نه تنها برای شما، که حتی برای اکثر سیستم عامل ها و برنامه های کاربردی نیز وجود دارد. پسوندها در واقع اختصاراتی قراردادی و از پیش شناخته شده هستند که به شناسایی نوع یک فایل کمک می کنند. به عنوان مثال، به محض مشاهده فایلی با پسوند .txt شما در می یابید که فایل مربوطه یک فایل متن است و باید به کمک یک ادیتور از محتویات آن مطلع گردید و یا پسوند .exe، به شما می گوید فایل مربوطه فایلی اجرایی است و کافیست بر روی آن دوبار کلیک کنید تا برنامه اجرا شود. متن کامل...

کلمات کلیدی :